• پنجشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 91051911967
  • منبع : نمایندگی گیلان

3 کشته نتيجه حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته‌ي استان گیلان

3 کشته نتيجه حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته‌ي استان گیلان

ایسنا/گیلان حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته معابر درون شهری استان گیلان 3 کشته بر جا گذاشت.

حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته معابر درون شهری استان گیلان 3 کشته بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه گيلان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در 48 ساعت گذشته متاسفانه در معابر درون شهری استان گیلان دو عابر پياده و راننده يك خودرو بر اثر بي‌احتياطي جان باختند.

در حادثه اول یک دستگاه خودروی پیکان با اسماعیل 55 ساله و انوش20 ساله هر دو اهل و ساکن رشت برخورد کرد و پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، متاسفانه اسماعیل بر اثر جراحات وارده ناشی از تصادف فوت می‌کند.

در تصادف دوم یک دستگاه خودروی پراید به رانندگی مصطفی 20 ساله به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به راست با تیر برق کنار خیابان برخورد مي‌كند و شدت حادثه و جراحات وارده به راننده جوان به حدي بود که در حین انتقال به بیمارستان توسط عوامل اورژانس متاسفانه فوت می‌کند.

این گزارش مي‌افزايد، در بلوار جانبازان شهرستان رشت، احسان 20 ساله راننده خودروي پراید به علت تخطي از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو با عابرپیاده برخورد کرده و بر اثر این تصادف عابر پیاده مصدوم و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌كند.

سرهنگ «سيدتقي اميني» ريیس پلیس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان گیلان با ابراز تأسف از وقوع این تصادفات و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار اين حوادث گفت: آرامش و سرعت مطمئنه در حین رانندگی از فاکتورهای مهم است و سرعت غیرمجاز و عدم رعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی سبب کاهش قدرت عکس‌العمل راننده و افزايش میزان خطرپذیری مي‌شود.

وي با اشاره به اين‌كه سرعت غیرمجاز از جمله تخلفاتی حادثه‌سازیست که پلیس در صورت مشاهد با آن به شدت برخورد می‌كند در ادامه از عابران پیاده خواست، تا به‌هنگام تردد در معابر علی‌الخصوص در شب‌های قدر به دلیل محدودیت میدان دید رانندگان در شب از محل‌هایی عبور كنند که احتمال خطر آنها به حداقل برسد و رانندگان نیزتوجه بیشتری نسبت به حرکت و عبور عابران پیاده داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری در ایام ماه مبارک رمضان نباشیم.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha