• شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: المپیک لندن
  • کد خبر: 91050703832

گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا از لندن

بوكسورهاي ايران حريفان خود را در المپيك شناختند

بوكسورهاي ايران حريفان خود را در المپيك شناختند

نمايندگان بوكس ايران در بازي‌هاي المپيك لندن 2012 حريفان خود در دور اول را شناختند.

نمايندگان بوكس ايران در بازي‌هاي المپيك لندن 2012 حريفان خود در دور اول را شناختند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، مراسم قرعه كشي رقابت‌هاي بوكس سي امين دوره بازي‌هاي المپيك برگزار شد كه طي آن چهار بوكسور ايران در اين رقابت‌ها حريفان دور اول خود را شناختند.

در وزن 69 ـ كيلوگرم امين قاسمي پور در دور اول به مصاف «گابريل پرز» از ونزوئلا مي‌رود و در صورت پيروزي، در دور دوم به مصاف برنده عراق و آفريقاي جنوبي خواهد رفت. طبق برنامه مسابقات قاسمي پور ساعت 23 فردا (به وقت محلي) و 2:15 بامداد دوشنبه (به وقت تهران) به مصاف حريف خود مي‌رود.

در وزن 64 ـ كيلوگرم مهدي طلوطي در دور اول با «آلونسو فلت» از اسپانيا مبارزه خواهد كرد. وي در صورت پيروزي بر اين حريف، در دور دوم به مصاف برنده آمريكا و قزاقستان خواهد رفت. طلوطي طبق برنامه سه شنبه 10 مرداد ماه ساعت 19:15 به وقت تهران مبارزه خواهد كرد.

در وزن 81 ـ كيلوگرم احسان روزبهاني در دور اول به مصاف «واله رامانروي» از كلمبيا مي‌رود، در صورت پيروزي در اين ديدار در دور دوم با بهرام مظفر، بوكسور تركيه اي روبرو مي‌شود كه در دور اول با استراحت روبرو شده است. روزبهاني ساعت 1:30 بامداد سه شنبه به مصاف حريف قدر خود مي‌رود.

در وزن 91ـ كيلوگرم علي مظاهري پرچمدار كاروان ايران در دور اول با «خوزه گومز لاردوت» از كوبا مبارزه خواهد كرد و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور دوم با برنده بوكسورهاي آنگولا و ايتاليا روبرو خواهد شد. اين مسابقه ساعت 1:30 بامداد پنجشنبه برگزار خواهد شد.

مسابقات بوكس المپيك لندن در ورزشگاه اكسل برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha