• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۱ / ۲۰:۱۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 91042012438
  • منبع : مطبوعات

بزرگترين سامانه مديريت ارتباط با مشتريان ایران خودرو راه‌اندازي شد

باراه اندازی بزرگترين سامانه مديريت ارتباط با مشتريان گروه صنعتی ایران خودرو، درسه ماهه نخست سال جاری به ازای هر پنج تماس، یک درخواست منجر به امداد رسانی شد که نشان از مدیریت هوشمند و برنامه ریزی و بهره مندی از سیستم های روز دنیا دراین گروه صنعتی است. به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، طبق اعلام ايران خودرو، این سامانه با هدف برقراري ارتباط دوسويه٬ سريع و دقيق با مشتریان با قابليت پيگيري در 24 ساعت شبانه روز درنوروز 1391 آغاز به کار کرد.

باراه اندازی بزرگترين سامانه مديريت ارتباط با مشتريان گروه صنعتی ایران خودرو، درسه ماهه نخست سال جاری به ازای هر پنج تماس، یک درخواست منجر به امداد رسانی شد که نشان از مدیریت هوشمند و برنامه ریزی و بهره مندی از سیستم های روز دنیا دراین گروه صنعتی است. به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، طبق اعلام ايران خودرو، این سامانه با هدف برقراري ارتباط دوسويه٬ سريع و دقيق با مشتریان با قابليت پيگيري در 24 ساعت شبانه روز درنوروز 1391 آغاز به کار کرد.

دراین گزارش آمده است: پس از توسعه درفاز اول بزرگترین و مجهز ترین مرکز تماس صنعتی کشور به ازای هر 406 تماس، یک درخواست امداد با میانگین زمان انتظار 33 دقیقه و 23 ثانیه برای سال 1388 به ثبت رسید. این شاخص درسه ماه نخست سال های 1389 و 1390 به ترتیب به ازای هر 408 و 409 تماس یک درخواست امداد با میانگین زمان انتظار 28 دقیقه، 25 دقیقه و 17 ثانیه به رکورد کم نظیری در امداد رسانی خودرویی کشور ثبت شد .

براساس این گزارش، با راه اندازي اين سامانه مديريت با ارتباط با مشتري، تمامي مشتريان ايران خودرو مي‌توانند ازطريق تماس با شماره تلفن 09644 هرگونه سئوال، نظر و يا پيشنهادي و درخواستي را درزمینه خريد محصول، برنامه هاي فروش و موارد ديگر ازجمله خدمات امدادی ، مشاوره فنی مطرح كرده و پاسخ خود را دريافت كنند.

همچنین ، سامانه مديريت با مشتري ضمن دريافت و تحليل تمامي اطلاعات مشتريان درخصوص محصول، كيفيت، بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش، آن را به عنوان معياري مهم درجهت ارتقاي كيفيت محصول و خدمات در اختيار مديريت ارشد قرار مي دهد.

براساس این گزارش، دراين سامانه با نخستين تماس ‍براي هر مشتري يك پرو فايل ايجاد و اطلاعات به صورت متمركز نگهداري مي شود ودرطول زمان روند هاي مختلف مانند تعداد دفعات خريدخودرو و مراجعه به خدمات پس از فروش و ساير موارد شناخته و برنامه هاي آتي شركت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريان براساس آن مناسب تر از گذشته تدوين مي شود .

بنا بر این گزارش، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری ، مشخصات كامل مشتریان، قراردادها، صورت حساب کامل٬خودروهاي خريداري شده، خدمات دریافتی، مشخصات فنی، تولید و امکانات خودرو و موارد مربوط به گارانتي را نیز به روز می کند.

همچنین در این سامانه لوازم برنامه ريزي و بهبود در زمينه هاي ارتقای كيفيت محصول و خدمات فراهم و روش هاي فروش٬ استراتژي ها٬ ارتباطات و طراحي خدمات و محصولات جديد بازنگری می شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha