• سه‌شنبه / ۶ تیر ۱۳۹۱ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 91040603689
  • منبع : نمایندگی یزد

سرپرست ثبت اسناد و املاک استان:

بيش از 571 هزار قطعه زمين در بانک اطلاعاتی کاداستر يزد وارد شده است

ایسنا/یزد سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با تشريح گزارش عملکرد کاداستر استان یزد تا پایان فروردین ماه امسال، اعلام كرد: در کل استان مجموعاً تعداد 570 هزار و 920 قطعه در نقشه بانک اطلاعاتی کاداستر وارد شده و 522 هزار و 771 قطعه دارای پلاک هستند.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با تشريح گزارش عملکرد کاداستر استان یزد تا پایان فروردین ماه امسال، اعلام كرد: در کل استان مجموعاً تعداد 570 هزار و 920 قطعه در نقشه بانک اطلاعاتی کاداستر وارد شده و 522 هزار و 771 قطعه دارای پلاک هستند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه يزد، "علي كريمي" در نشست با کارشناسان کارگروه کاداستر و فناوری استان‌ گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از دفاتر موجود در استان چهار هزار و 412 دفتر املاک به تعداد 881 هزار و 728 صفحه داده آمایی و در بانک اطلاعات جامع املاک استان یزد موجود می‌باشد.

وي افزود: همچنین در کل استان مجموعاً تعداد 570 هزار و 920 قطعه در نقشه بانک اطلاعاتی کاداستر وارد شده و 522 هزار و 771 قطعه دارای پلاک هستند.

کریمی در ادامه گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی مقدار 65 هزار و 64 هکتار از مجموع نقشه بافت شهری و بافت مسکونی غیر شهری به بانک اطلاعات مکانی استان منتقل شده و تاکنون 249 قطعه محدوده منابع طبیعی به مساحت شش ميليون و652 هزار و 94 هکتار وارد بانک کاداستر شده است.

وی خاطر نشان كرد: در زمینه ورود اطلاعات پرونده‌های جاری ثبتی نيز تاکنون 22 هزار و 94 پرونده در بانک جامع املاک کاداستر ورود اطلاعات شده است .

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاك استان در پایان نيز اظهار نمود: استان یزد در زمینه اجرای برنامه‌های کاداستر در سال‌های گذشته رتبه برتر کشوری را داشته است و با توجه به آماده بودن زیرساخت‌های لازم و اطلاعات مورد نیاز امیدواریم امسال نیز نتیجه مطلوب سازمان برابر قانون برنامه پنجم توسعه مربوط به سال 91 میسر شود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha