• سه‌شنبه / ۶ تیر ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91040603247

گفت‌وگوي بازيكن فصل قبل استقلال با اسكاي‌اسپورتس

ساموئل: به دنبال چالشي جديد هستم/ شرايط مساعد باشد به استقلال برمي‌گردم

ساموئل: به دنبال چالشي جديد هستم/ شرايط مساعد باشد به استقلال برمي‌گردم

جي‌لويد ساموئل پس از بازگشت به انگليس به دنبال چالش جديدي است، هر چند احتمال بازگشت به استقلال را هم رد نمي‌كند.

جي‌لويد ساموئل پس از بازگشت به انگليس به دنبال چالش جديدي است، هر چند احتمال بازگشت به استقلال را هم رد نمي‌كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مدافع 33 ساله ترينيداد و توباگويي در گفت‌وگو با اسكاي اسپورتس درباره حضورش در ايران و بازي كردن در استقلال سخن گفت.

ساموئل در پاسخ به اين سوال كه پس از بازي در ليگ برتر انگليس چرا ايران را براي بازي كردن انتخاب كرده است، گفت: هر از چندگاهي از دوستان و آشنايانم مي‌شنوم كه مي پرسند اين مدت كجا بوده‌اي. كسي كه از فوتبال فاخر انگليس جدا مي‌شود به يك آدم فراموش شده تبديل مي‌شود. حالا برگشته‌ام تا بگويم كه من هنوز هستم.

وي ادامه داد: با اين شرايط در وضعيتي نيستم كه بخواهم فكر كنم كه كجا بازي مي‌كنم. براي من مهم است كه فوتبال بازي كنم و از بازي كردنم لذت ببرم.

ساموئل درباره تفاوت بازي در يك كشور خارجي گفت: به هر حال بازي كردن در كشور خارجي گاهي اوقات سخت است. در شرايط عادي بازيكن از خانه بر مي‌گردد، همسر و فرزندانش را مي‌بيند و روحيه مي‌گيرد، اما براي شخص من بعد از هر بازي بايد به تنهايي به خانه بازگردم و در اتاقم تنها بنشينم و فكر كنم.

اين مدافع 33 ساله كه سابقه بازي كردن در تيم ملي زير 21 سال انگليس را در كارنامه دارد، بازيكن آزاد اعلام شده، اما هنوز به استقلال فكر مي‌كند.

وي در اين باره اين موضوع گفت: آنها از من مي‌‌خواهند كه باز گردم، اما چه كسي مي‌داند كه آينده چه مي‌شود. همان طور كه گفتم به انگليس برگشته‌ام و بازيكن آزاد هستم و به دنبال چالشي جديد هستم اما اگر شرايط مساعد شود (به ايران) باز خواهم گشت.

ساموئل در پايان درباره وضعيت آمادگي‌اش گفت: در حال حاضر نسبت به گذشته آماده‌تر هستم. بازيكني كه هر سه، چهار روز يك بار به ميدان مي‌رود، فارغ از اين كه در چه سطحي بازي مي‌كند، طبيعتا احساس خستگي مي‌كند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha