• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 91031910538
  • منبع : نمایندگی زنجان

قیمت نان در زنجان افزایش یافت

قیمت نان در زنجان افزایش یافت

ایسنا/زنجان رییس مجمع امور صنفی زنجان گفت: قیمت انواع نان در استان زنجان با ابلاغ شفاهی به همه واحدهای نانوایی در سطح استان افزایش یافت.

رییس مجمع امور صنفی زنجان گفت: قیمت انواع نان در استان زنجان با ابلاغ شفاهی به همه واحدهای نانوایی در سطح استان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، قيمت انواع نان در استان زنجان شامل افزایش 50 تومانی در نان سنگگ و بربری و افزايش 25 تومانی در نان لواش با افزايش نرخ مواجه شدند.

طبق مصوبه آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان که 17 خرداد برگزار شد، قیمت جدید انواع نان در استان به تصویب این ستاد رسید، اما ابلاغ کتبی مبنی بر زمان اعمال این افزایش قیمت به هیچ‌یک از رسانه‌ها و واحدهای نانوایی در سطح استان داده نشد، تا اینکه از روز پنج شنبه به صورت عملي شاهد افزایش قیمت نان در زنجان بودیم و این در حالی بود که مشتریان نانوایی‌ها با قیافه‌ای بهت‌زده به دنبال دستورالعمل این افزایش قیمت که باید طبق قانون در دید عموم مردم نصب شود، می‌گشتند.

"محمد کاوندی"، رییس مجمع امور صنفی زنجان ظهر امروز، جمعه، 19 خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسناي زنجان با بیان این‌که افزایش قیمت انواع نان در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان به تصویب رسید، عنوان كرد: این افزایش قیمت از روز گذشته به صورت شفاهی به حدود 1000 واحد نانوایی در سطح استان ابلاغ شده است، به همین خاطر افزایش قیمت نان در زنجان کاملاً قانونی بوده و هیچ منع قانونی در این زمینه وجود ندارد.

وي با تأکید بر اینکه از فردا، شنبه 20 خرداد ابلاغ رسمی و کتبی افزایش قیمت انواع نان در استان به واحدهای نانوایی صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: واحدهای نانوایی موظفند افزایش قیمت نان را طبق این دستورالعمل اعمال کنند.

این مقام مسئول در خصوص قیمت جدید انواع نان در استان زنجان، خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، قیمت نان لواش 125 تومان، نان بربری 350 تومان و نان سنگگ نیز 450 تومان خواهد بود که این افزایش قیمت‌ها از روز گذشته، پنج شنبه، 19 خرداد در سطح استان زنجان اعمال شده است.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha