• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۱ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91030302570
  • خبرنگار : 71357

يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا

شكست پرسپوليس مقابل الاتحاد در نيمه نخست

شكست پرسپوليس مقابل الاتحاد در نيمه نخست

تيم فوتبال پرسپوليس در نيمه نخست مقابل الاتحاد عربستان تن به شكست داد.

تيم فوتبال پرسپوليس در نيمه نخست مقابل الاتحاد عربستان تن به شكست داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 22:40 چهارشنبه شب در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فيصل جده ميهمان الاتحاد عربستان است كه در پايان نيمه نخست با دو گل از حريف خود عقب افتاده است.

در تركيب پرسپوليس آسمير آودوكيچ، شيث رضايي، رضا نورمحمدي، مهرداد پولادي، حميدرضا علي عسگر، مازيار زارعف حسين بادامكي، محمد نوري، علي كريمي، غلامرضا رضايي و ايمون زايد حضور داشتند.

در دقيقه 2، تيم ميزبان كه بازي را خيلي خوب آغاز كرده بود، روي يك ضربه ايستگاهي به وسيله مدافع پيش تاخته خود يعني مواليد صاحب موقعيت شد كه ضربه سر محكم اين بازيكن به طور خطرناكي از كنار دروازه آودوكيچ به بيرون رفت.

در دقيقه 4، حركت تند و تيز راه راه پوشان الاتحاد از سمت راست دروازه پرسپوليس به فرصت ديگري تبديل شد كه دروازه‌بان مطمئن پرسپوليس اين توپ را در دو ضرب گرفت.

در دقيقه 9، پرسپوليسي‌ها هنوز خود را پيدا نكرده بودند و اين تيم ميزبان بود كه بازهم خطرساز شد. "حسني" بازيكن مصري الاتحاد با شوتي فني از پشت محوطه جريمه پرسپوليس قصد باز كردن دروازه را داشت اما آودوكيچ توپ را به كرنر فرستاد.

در دقيقه 16، حسين بادامكي پس از توپگيري در ميانه ميدان كريمي را صاحب توپ كرد كه او هم با تيزبيني خود پاس در عمق زيبايي براي ايمون زايد فرستاد اما بهترين گلزن پرسپوليس در آسيا اين موقعيت خوب را از دست داد و شوت او در دستان مبروك زايد قرار گرفت.

در دقيقه 28، ضد حمله شاگردان دنيزلي پس از دفع مدافعان ميزلان در پشت محوطه جريمه به مازيار زارع رسيد كه ضربه محكم او با برخورد به بازيكنان حريفبه كرنر رفت.

در دقيقه 35، حركت بازيكنان الاتحاد به ورود آنها به محوطه جريمه پرسپوليس ختم شد و در حالي كه برخورد شيث رضايي با مهاج حريف پنالتي به نظر نمي‌رسيد اما كوالنكو داور ازبكستاني مسابقه در عين ناباوري نقطه پنالتي را نشان داد تا نايف حزازي توپ را به گل اول الاتحاد تبديل كند.

در دقيقه 45، حركت خطرناك حزازي از سمت راست خط دفاع پرسپوليس با اشتباه‌هاي مكرر مدافعان اين تيم همراه شد و غفلت شيث رضايي توپ را جلوي پاي هزازي انداخت كه پاس او را عبدالغني فوزي به گل دوم الاتحاد تبديل كرد. اين در حالي بود كه پولادي كه در اين نيمه اصلا عملكرد خوبي نداشت آفسايد را پر كرده بود. شاگردان دنيزلي در نيمه دوم كار بسيار سختي براي جبران نتيجه دارند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha