• سه‌شنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 91012206379

تكواندو كار المپيكي وزن چهارم چه كسي مي‌شود ؟

احتمال برگزاري مسابقه انتخابي بين باقري معتمد و عليرضا نصر آزاداني براي المپيك

 احتمال برگزاري مسابقه انتخابي بين باقري معتمد و عليرضا نصر آزاداني براي المپيك

ناظر كميته ملي المپيك در تكواندو گفت: احساس مي‌كنم كه براي انتخاب تكواندو كار ايران در المپيك و در وزن چهارم بين محمد باقري معتمد و عليرضا نصر آزاداني مسابقه اي انتخابي برگزار شود.

ناظر كميته ملي المپيك در تكواندو گفت: احساس مي‌كنم كه براي انتخاب تكواندو كار ايران در المپيك و در وزن چهارم بين محمد باقري معتمد و عليرضا نصر آزاداني مسابقه اي انتخابي برگزار شود.

اصغر رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با توجه به اين كه هنوز نفرات اصلي ما براي حضور در المپيك فيكس نشده‌اند و در صورت موفقيت برخي تكواندوكاران در مسابقات آسيايي ويتنام شايد از آن تيم، نفراتي به تيم المپيكي اضافه شوند. احساسم اين است كه عليرضا نصر آزاداني شرايط بسيار خوبي دارد و براي انتخاب نماينده ايران در وزن چهارم بين باقري معتمد و نصر‌آزاداني مسابقه اي انتخابي برگزار شود.

وي افزود: نصر آزاداني در صورتي كه مدال طلا را در مسابقات ويتنام كسب كند، شانس اعزامش به المپيك بيشتر مي‌شود . هم او و هم باقري معتمد مدال‌هاي مهمي را در كارنامه دارند و نمي‌شود به لحاظ ديدار اوليه از عملكرد آن‌ها، ملي‌پوش المپيكي را مشخص كرد.

ناظر كميته ملي المپيك در تكواندو با اشاره به اين كه باقري معتمد و عليرضا نصر آزاداني از لحاظ مدالي و فني شرايطشان براي اعزام به المپيك بسيار نزديك به هم است، گفت: كادر فني تيم ملي هنوز فاكتورهاي لازم براي مشخص كردن تكواندوكار المپيكي ايران را اعلام نكرده است كه اميدوارم پس از بازگشت تيم ملي از مسابقات ويتنام در جلسه‌اي مشخص شود كه نماينده ايراني به چه شكل معرفي شود.

وي ادامه داد: در وزن يوسف كرمي اختلاف نفر دوم با او زياد است. البته هنوز در اين وزن هم كادر فني مشخص نكرده چه كسي اعزام مي‌شود ، اما با توجه به شكست كوروش رجلي در تورنمنت هلند و مصدوميتي كه دچار آن شده شانس يوسف كرمي بيشتر است.

رحيمي افزود: تكواندوي ايران تجربه بد بازي‌هاي المپيك 2008 پكن و آن مسابقات انتخابي سنگين در روزهاي آخر ، شكستگي دست و پاي تكواندوكاران و مصدوميت هاي سخت در آستانه المپيك را دارد كه اميدوارم اين دوره مثل آن زمان نشود.

وي در مورد اعزام تيم ملي اميد به مسابقات قهرماني آسيا در ويتنام گفت: همه نفرات اين تيم همان تيم بزرگسالان هستند و تنها نام اميد را يدك مي‌كشند. با توجه به حضور بازيكنان خوبي مانند عليرضا نصر آزاداني،‌ مسعود حجي زواره ، رضا نادريان و حسين تاجيك در اين تيم احتمالش خيلي زياد است كه اين تيم بتواند قهرماني‌اش را تكرار كند.

ناظر كميته ملي المپيك در تكواندو يادآورشد: كشورهاي ديگر ريسك نمي كنند كه نفرات المپيكي خود را به مسابقات آسيايي بياورند كه احتمال مصدوميتشان وجود دارد. بنابراين كمي تركيب آن‌ها دچار تحول مي‌شود و اين به سود ما است، هر چند ما هم تيم خود را تفكيك ‌كرده‌ايم ، اما ملي‌پوشان خوب زيادي داريم كه بتوانند قهرمان شوند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha