• جمعه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 91011803900

آغاز اردوي آمادگي تيم هندبال بانوان از 22 فروردين

سرمربي تيم ملي هندبال بانوان: 8 بازيكن خط مي‌خورند

سرمربي تيم ملي هندبال بانوان: 8 بازيكن خط مي‌خورند

سرمربي جديد تيم ملي هندبال بانوان از آغاز اردوي ملي‌پوشان از 22 فروردين خبر داد.

سرمربي جديد تيم ملي هندبال بانوان از آغاز اردوي ملي‌پوشان از 22 فروردين خبر داد.

فريبا فتاحي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: تاكنون سه اردوي تداركاتي براي سه گروه از بازيكنان برگزار شده كه از 78 بازيكن شركت كننده حدود 38 بازيكن انتخاب شدند و قرار است از 22 فروردين اين افراد وارد اردو شوند.

وي ادامه داد: در اين اردو حدود 8 بازيكن از ليست تيم ملي خط خواهند خورد و ما با 30 بازيكن باقي مانده ادامه مي‌دهيم.

فتاحي اضافه كرد: بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي تركيبي از بازيكنان با تجربه و جوان هستند و سعي ‌كرده‌ايم براي هر پست شش بازيكن را انتخاب كنيم.

سرمربي تيم ملي هندبال بانوان گفت: در اوايل خرداد امسال يك اردوي برون مرزي را خواهيم داشت تا بتوانيم براي مسابقات آسيايي كه در اواسط مهر ماه برگزار خواهد شد، آماده شويم.

وي با بيان اين كه هيچ مشكلي در روند برگزاري اردوي تيم ملي وجود ندارد و بازيكنان در خوابگاه فدراسيون هندبال مستقر هستند، درباره انتصابش به عنوان سرمربي تيم هندبال بانوان گفت: اگر مربي مجاري به ايران مي‌آمد، ما از تجربيات ايشان استفاده مي‌كرديم ، اما حالا با توجه به اين كه من سال‌ها در اين رشته فعاليت داشته ام، ارتباط مناسبي با بازيكنان دارم. همچنين با گرفتن فيلم مسابقات سعي دارم نقاط ضعف و قوت تيم را شناسايي كنم.

فتاحي افزود: در اين مدت سعي كرده‌ام كه مقالات مربوط به تيم‌هاي مختلف را تهيه و آن‌ها را مورد مطالعه قرار دهم تا با آناليز درستي براي بازي‌ها برسيم.

تمرين تيم ملي هندبال بانوان

سرمربي جديد تيم ملي هندبال بانوان درباره انتخابي تيم ملي هندبال بانوان، گفت: فكر مي‌كنم سال گذشته اولين سالي بود كه اعتراض به انتخاب بازيكنان به يك يا دو مورد خلاصه مي‌شد، چون تصميمات گرفته شده عادلانه بود و جايي براي شبهه باقي نمي‌گذاشت.

وي گفت: در سال‌هاي گذشته تيم ملي را ظرف چهار ـ پنج ماه براي اعزام به يك مسابقه آماده مي‌كردند، اما حالا برنامه‌ريزي ها به صورت دقيق انجام مي‌شود.

فتاحي افزود: برگزاري دو، سه اردو در طول ماه در ارتقا سطح كيفي بازيكنان هم بسيار تاثيرگذار است و مي‌توان در اين اردوها مشكلات تكنيكي و تاكتيكي را برطرف كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha