• پنجشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 90122505059
  • خبرنگار : 71410

آخرين كنسرت زمستاني گروه «سون» سپري شد

گروه «سون» آخرين كنسرت زمستاني خود را در سالن «ميلاد» نمايشگاه بين‌المللي تهران به صحنه برد.

گروه «سون» آخرين كنسرت زمستاني خود را در سالن «ميلاد» نمايشگاه بين‌المللي تهران به صحنه برد.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سالن ميلاد، شب گذشته - 24 اسفندماه - مملو از مخاطباني بود كه براي ديدن اجرايي به خوانندگي آرش قنادي‌، اميرقنادي‌ و كيارش پزشكي آمده بودند.

اجراي گروه با قطعاتي به سبك «هاوس» آغاز شد و گاهي براي جذب بيشتر مخاطب قطعات «هاوس» به سبك خاصي تنظيم شده بود كه باعث مي‌شد تا گروه «سون» كنسرتي پر انرژي و جوان‌پسند ارائه كند.

اعضاي گروه «سون» با طراحي لباس قابل قبول برصحنه اجرا حاضر شدند و اين در حالي بود كه هيچ طراحي صحنه‌اي براي كنسرت انجام نشده بود و تنها آرم شركت اسپانسر در صحنه خودنمايي مي‌كرد.

اجرا در عين حال با بخارهايي بر صحنه همراه شد كه تنها پرسروصدا بود و زيبايي چنداني به صحنه اجرا نمي‌بخشيد.

بنا بر اين گرارش، اين كنسرت پاپ از صدابرداري مناسبي برخوردار نبود و صداي سازهاي ضربي و كوبه‌اي بيشتر از صداي خواننده به گوش مخاطب مي‌رسيد و شايد گاهي به شكل دو نوازي درامز و پركاشن به نظر مي‌رسيد.

اين در حالي بود كه علاوه بر سازهاي سينتي سايزر و الكتريك، سازي چون پيانو نيز در تركيب و سازبندي وجود داشت، اما نواي اين ساز به سختي به گوش مي‌رسيد، به گونه‌اي كه خوانندگان از صدابردار درخواست كردند تا صداي پيانو را بيشتر كند.

همچنين همكاري يك اركستر بادي با نوازندگان گروه «سون» و هنرنمايي‌ نوازنده ساكسيفون گاهي فضا را به سمت موسيقي جاز هدايت مي‌كرد كه البته اين سبك مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود.

سرپرست اين اركستربادي را حسين شريفي عهده دار بود.

به گزارش ايسنا،‌ سعيد حسن‌زاده (گيتارباس) ،پيمان لطيفي(درامز)، بهروز علي‌ياري(پيانو) و پژمان فرح‌بخش(پركاشن) از جمله هنرمنداني بودند كه شب گذشته كنار يكديگر نوازندگي كردند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha