• دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 90122203544
  • منبع : نمایندگی سمنان

استقرار هشت جایگاه سیار عرضه بنزین کانتیزی در محورهای استان سمنان در ایام نوروز

ایسنا/سمنان معاون فنی وعملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان از استقرار تعداد هشت دستگاه جایگاه سیار عرضه بنزین کانتیزی با تعداد شش نازل در محورهای استان طی ایام نوروز91 خبر داد .

معاون فنی وعملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان از استقرار تعداد هشت دستگاه جایگاه سیار عرضه بنزین کانتیزی با تعداد شش نازل در محورهای استان طی ایام نوروز91 خبر داد .

کرامت ویس کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه سمنان، افزود: چهار دستگاه با تعداد هشت نازل در کیلومتر10 محور دامغان - شاهرود، دو دستگاه با تعداد هشت نازل در ورودی شهر میامی و دو دستگاه با تعداد چهار نازل نیز در کیلومتر 75 محور سمنان - دامغان مستقر خواهند شد.

وی همچنین از تبدیل تعداد هشت نازل از نازل‌های عرضه نفتگاز جایگاه ثامن شاهرود به بنزین و افزایش تعداد نازل‌های عرضه بنزین ازهشت نازل به 16 نازل خبر داد و گفت: همچنین چهار نازل عرضه نفتگاز جایگاه میامی نیز به بنزین تغییر پیدا خواهد کرد و تعداد نازل‌های این جایگاه نیز از پنج نازل به 9 نازل افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون فنی وعملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان اضافه کرد: تعداد دو دستگاه تلمبه دو نازل بنزین نیز در جایگاه عرضه سوخت دو راهی بیارجمند نیز نصب خواهد شد و تعداد نازل‌ها در این جایگاه نیز از هشت به 12نازل افزایش مي‌یابد.

ویس کرمی همچنین از تأمین و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی اصلی ( بنزین- نفتگاز- نفت سفید و نفت کوره) در انبارهای نفت شاهرود- دامغان و سمنان به صورت مستمر خبر داد و گفت: تعداد چهار جایگاه عرضه CNG نیز که به دلیل بدهی گاز و نقص فنی غیرفعال شده بودند نیز وصل و جایگاه‌ها در مدار بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: تشکیل تیم‌های تعمیرات و پشتیبان جایگاه‌های CNG به منظور ارائه خدمات به جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروزی، تأمین گاز مایع مورد نیاز مصرف‌کنندگان و ذخیره‌سازی در تأسیسات گاز مایع، تشکیل تیم‌های بازرسی به منظور بازدید و نظارت بر عملیات عرضه بنزین نفتگاز در جایگاه‌های عرضه سوخت، آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی به منظور تأمین به موقع فرآورده‌های نفتی مجاری عرضه و همچنین انجام بازدیدهای کنترل کمی و کیفی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت از جمله تسهیلات انجام شده و صورت گرفته شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان در ایام تعطیلات نوروز است.

معاون فنی و عملیات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان اضافه کرد: اعزام کارشناسان ایمنی جهت بازدید از مجاری عرضه سوخت و رفع نواقص ایمنی و افزایش ضریب ایمنی در مجاری عرضه سوخت، اعزام اکیپ‌های بازرسی و نظارت ویژه در قالب گشت‌های نوروزی و تشکیل تیم‌های پشتیبان تعمیرات تلمبه‌ها و سامانه هوشمند سوخت به منظور ارائه خدمات تعمیرات و پشتیبانی به جایگاه‌ها و تشکیل تیم‌های بازرسی عملیاتی جهت بازدید و نظارت بر عملیات عرضه سوخت از جمله فعالیت‌های دیگر شرکت در ایام نوروز جهت خدمت‌رسانی به مسافران خواهد بود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha