• یکشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 9008-05526
  • منبع : مطبوعات

پرايد، ريو و تيبا در طرح تعويض خودروهاي دست دوم با صفر کيلومتر سايپا

مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: با هدف پاسخ گويي به نياز مشتريان و توسعه سهم خود در بازار خودرو كشور، طرح تعويض خودرو هاي دست دوم با خودرو صفر كيلومتر را در قالب طرح كليد به كليد در سراسر كشور اجرا مي‌كنيم. به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، فرامرز طاهري در جمع نمايندگان منتخب طرح افزود: در راستاي اهداف سال جهاد اقتصادي، فاز جديد طرح كليد به كليد از مرداد ماه سال جاري در نمايندگيهاي منتخب در همه استانها و بتدريج در تمامي نمايندگيهاي فروش سراسر كشور توسعه مي يابد. وي با اشاره به اينكه طرح مذكور در فاز آزمايشي به اجرا درآمده است، گفت: براساس نظر سنجي هاي به عمل آمده از مشاركت كنندگان در فازهاي آزمايشي، رضايت بيشتر مشتريان به دست آمده است. وي اين طرح را يكي از پروژه هاي جديد گروه خودروسازي سايپا عنوان كرد و افزود: طرح تهاتر كليد به كليد، طرح توسعه يافته تري از طرح Used Car رايج در كشورهاي توسعه يافته است، زيرا در طرح فروش خودروهاي دست دوم در دنيا فقط خودرو دست دوم با وارانتي و گارانتي شركت سازنده به فروش مي‌رسد، در صورتيكه در طرح سايپا علاوه بر موارد فوق، بهاي خودرو دست دوم به عنوان آورده نقدي مالك آن در خريد خودرو نو محاسبه مي شود. طاهري تأكيد كرد: براي متقاضيان مشاركت در طرح تعويض خودروهاي دست دوم سايپا همچنين 2 تا 5 ميليون تومان تسهيلات در نظر گرفته شده و اين بدين معني است كه دارنده يك خودرو دست دوم از محصولات شركت با كمترين بودجه و در مواردي هم بدون وجه نقد شامل بهاي خودرو دست دوم خود و تسهيلات اعطايي يكدستگاه خودرو نو تحويل خواهد گرفت و اين طرح براي خودروهاي دست دوم پرايد سال 1380 به بعد عملياتي شده است. وي در خصوص فرآيند اجرايي تعويض خودروهاي دست دوم با صفر كيلومتر يادآور شد: سعي ما اين است كه طرح كليد به كليد با كمترين خطا و بيشترين رضايت به اجرا درآيد، بنابراين با توجه به حساسيت اين شرح، اجراي آن در سطح كشور مرحله به مرحله اجرا مي شود. مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا يادآور شد: خودروهاي جايگزين در فاز اول خانواده پرايد، ريو و تيبا هستند كه در فازهاي بعدي كليه محصولات گروه به سبد محصولات نو اضافه خواهد شد. وي به توسعه كسب و كار نمايندگي هاي مجاز سايپا با اجراي اين طرح اشاره كرد و گفت: همزمان با فروش خودروهاي صفر كيلومتر، عرضه خودروهاي دست دوم شناسنامه دار نيز در نمايندگي هاي سايپا ايجاد مي شود. در ادامه اين جلسه، حسن فروزان مهر - قائم مقام مدير عامل شركت مهندسي بازرگاني خودرو سايپا به عنوان مجري طرح، افزود: بحث تعويض خودروهاي دست دوم به عنوان يك صنعت جديد و يكي از صنايع پائين دستي خودرو مطرح است كه براي اولين بار فعاليت اجرايي آن از سوي گروه خودرو سازي سايپا در كشور آغاز شد. وي ادامه داد: بهسازي و فروش مجدد خودروهاي دست دوم با ارئه خدمات پس از فروش (گارانتي) نيز جزو برنامه هايي است كه در اين پروژه پيش‌بيني و برنامه ريزي شده است. وي افزود: بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد كه ورود توليد كننده در مديريت موجودي و برندسازي خودرو كاركرده در جهت توانمند سازي واسطه ها براي انجام برنامه هاي بازاريابي مجدد موفق و بسيار حياتي است. عضو هيأت مديره شركت مهندسي بازرگاني خودرو سايپا ادامه داد: با توجه به اينكه كليد رشد پيوسته در هر طرحي، شفافيت و تقارن اطلاعات است، مشتريان سعي مي كنند براي جست‌وجو و جمع آوري اطلاعات براي خريد خودرو كاركرده همان فرآيند خريد خودروي نو را طي كنند؛ لذا با تمهيداتي كه انديشيده شده متقاضيان گرامي مي توانند علاوه بر مراجعه حضوري به نمايندگان منتخب طرح در سراسر كشور به آدرس اينترنتي www.saipacorp.ir و يا www.autosetco.com مراجعه و اطلاعات لازم را بصورت جامع و كامل دريافت کنند. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha