• دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8502-07647

تباهي،پايان فيلم شكارچيان بي‌رحم دستگيري جواني كه درجريان دوستي‌هاي خياباني،3دخترراباتهيه فيلمهاي مستهجن مورد تعرض قرارداد متهم:هدفم تجربه فيلمهاي ماهواره بود

تباهي،پايان فيلم شكارچيان بي‌رحم
دستگيري جواني كه درجريان دوستي‌هاي خياباني،3دخترراباتهيه فيلمهاي مستهجن مورد تعرض قرارداد
متهم:هدفم تجربه فيلمهاي ماهواره بود

از مخالفت والدينش شروع شد. او مي‌خواست با دختري ازدواج كند؛ اما اجازه رفتن به خواستگاري را نيافت و هيچ كس در تصميمش همراه نشد. سرانجام اين خواسته و عدم همراهي خانواده، ناكامي در خواستگاري بود. براي رفع همه ناراحتي‌هايش با جمع دوستانش به كوه رفت، حرفهاي جوانانه پسران، حول محور دختراني كه ايده‌آلهايشان را در ماشين و پول و ثروت جست‌وجو مي‌كنند، آغاز، و پايانش به اين موضوع ختم شد كه او حتي نتوانسته به خواستگاري دختر مورد علاقه‌اش برود. حتي نتوانسته والدينش را راضي كند و دهها حتي‌ي ديگر كه بر زبان دوستانش جاري شده بود و باب تمسخر و كنايه را مهيا كرده بود و او مانده بود و همه سرشكستگي‌ها.

دوستانش را ديد كه چگونه يكديگر را به زورآزمايي براي صحبت كردن با يكي از دختران حاضر در تفرجگاه «دركه» كه ظاهر و حجاب بسيار نامناسبي داشت، دعوت مي‌كردند. احساس مي‌كرد خيلي راحت مي‌تواند به اين دختر نزديك شود. پوشش دختر جوان حاكي از تلاش او براي جلب توجه بود. دوستانش هنوز در حال تشويق يكديگر براي آشنايي با دختر جوان بودند كه او، اولين سلامش را خرداد 84 به نخستين طعمه‌اش در مسير «توچال» واقع در منطقه كوهستاني «دركه» كرد ....

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا سرانجام هوس‌هاي برانگيخته شده از تماشاي فيلمهاي مستهجن ماهواره، اين جوان را وادار كرد تا در بازسازي اين فضاهاي ذهني، با اغفال سه دختر جوان به بهانه ازدواج، آنها را به منزلي كشانده، با برقراري ارتباط نامشروع ، تصاوير هولناكي از دسيسه‌هاي ذهني‌اش را تهيه كند.

او اكنون متهم جواني است كه در دام فساد گرفتار شده است....

دفترچه خاطرات و اعترافات هولناك متهم

سرهنگ حسيني، رييس اداره مبارزه با مفاسد اجتماعي نيروي انتظامي تهران بزرگ در خصوص دستگيري اين متهم به تهيه و توليد فيلم مستهجن از دختران اغفال شده با وعده ازدواج، به ايسنا گفت: در پي گزارشات واصله به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در خصوص جواني كه در جريان دوستي‌هاي خياباني با دختران 18 تا 22 سال، آنها را با وعده ازدواج، اغفال و در ادامه از آنها فيلم مستهجن تهيه كرده است، فعاليت اطلاعاتي ماموران آغاز شد تا اين كه سرانجام پس از 8 روز رد پاي متهم در مغازه محل كارش كه تبديل به مركزي براي فروش فيلمهاي مبتذل خارجي شده بود، كشف شد.

سرهنگ حسيني افزود: در حاليكه متهم در بازجويي‌ها تنها به همراه داشتن تعدادي سي‌دي مبتذل اعتراف كرد و حاضر به گفت‌وگو با بازپرسان پرونده در خصوص جرايم ارتكابي نبود، سه جلد از دفترچه‌هاي خاطرات وي به دست پليس افتاد و پرده از اقدامات متهم برداشت. اين دفترچه‌ حاوي مطالبي حاكي از آن بود كه وي با حدود 20 دختر جوان ارتباط دوستي برقرار كرده و در ادامه اين دوستي‌ها، موفق به اغفال سه دختر 18، 20 و 21 ساله شده است؛ بطوريكه بر اساس آنچه در دفترچه خاطرات وي آمده است، او با ترفندي خاص در محل‌هايي از قبيل پارك، تورهاي دوستانه در كوه و مراكز خريد، اعتماد طرف مقابل را جلب كرده و سه ماه بعد، با طرح مساله ازدواج و اظهار علاقه عاشقانه به دختران، با ايجاد فرصتهايي كه از طريق خانه مجردي دوستانش به دست آورده بود، آنها را به بهانه راحت صحبت كردن به محل برده، زماني كه صد درصد از به دام افتادن طعمه‌اش اطمينان مي‌يافت، از فيلمبرداري به عنوان ابزاري جهت سوء استفاده از زنان بهره‌برداري مي‌كرد.

رييس اداره مبارزه با مفاسد اجتماعي پليس تهران در ادامه با اشاره به اين كه متهم با عكاسي و فيلمبرداري آشنايي داشته است، با تهيه دوربين فيلمبرداري و به اين بهانه كه از لحاظ روحي با اين مساله ارضا مي‌شود، دختران جوان را اغفال و آنها را راضي به انجام اين عمل مي‌كرده و در حالي كه به طعمه‌هايش قول مي‌داده پس از فيلمبرداري در حضور خود آنها تصاوير مستهجن را پاك كند، با ترفندي موضوع را منحرف كرده و پس از آن از انجام اين كار طرفه رفته و امتناع مي‌كرده است.

وي پس از گذشت مدتي زماني از اين ارتباطات، زماني كه طعمه‌هايش به نيازهاي وي پاسخ داده بودند، بر خلاف تصور اغفال‌شدگان در حالي كه مدعي مي‌شد ارتباطش تنها براي يك دوستي صميمانه بوده است و هيچ قصدي براي ازدواج نداشته، آنها را به حال خود رها كرده و به دنبال سوژه‌اي ديگر مي‌رفته؛ در حالي كه مي‌دانسته هيچ يك از اين افراد جرات بروز اين اتفاقات را به ديگران نداشته و بدين ترتيب راز جنايتش آشكار نمي‌شد.

متهم : هدفم تجربه فيلم‌هاي ماهواره بود

متهم جوان با ابراز تاسف از انجام اقداماتش به خبرنگار حوادث ايسنا گفت: در هنگام انجام تمام اين اعمال هدف خاصي را دنبال نمي‌كردم، صرفا مي‌خواستم غرايضم را پاسخ دهم و قصد اخاذي با تكثير سي دي تصاوير را نداشتم.

وي افزود: تماشاي فيلمهاي ماهواره تاثير بسيار بدي بر من گذاشته بود؛ بطوريكه تصاوير مستهجن اين فيلمها بيشتر اوقات در مقابل چشمانم بود و به شدت از نظر روحي تحت فشار قرار داشتم؛ اين در حالي بود كه دختراني كه با نيات من همراه مي‌شدند، كساني بودند كه پس از دوستي با من در جلسات پارتي، عروسي، با همراهي‌ام ، در مقابل ساير دوستانشان خودنمايي مي‌كردند و به نوعي در تمام مراحل ارتباط، آمادگي و تمايل در آنها نيز وجود داشت؛ چرا كه اغلب با پوشش‌هاي زننده و ارتباطات معمولي با پسران اين تمايل را بروز داده‌ بودند.

دختراني را انتخاب مي‌كردم كه رفتارشان حاكي از داشتن نيازهاي عاطفي و مشكلات خانوادگي بود

متهم جوان درباره شيوه‌هاي اغفال دختران به دام افتاده نيز گفت: در ابتدا در پاركها و مراكز شلوغ، اين دختران را كه رفتارهاي آنها حاكي از داشتن مشكلات خانوادگي، نيازهاي شديد عاطفي و يا انزواي آنها از جمع دوستان و اجتماع بود را شناسايي كرده و پس از آن در ابتدا با نگاه و سلام و احوالپرسي ارتباط برقرار كرده و با زير نظر گرفتن رفتارهايشان باب دوستي را با آنها باز مي‌كردم؛ بطوريكه از ابتدا با طرح مساله ازدواج و خواستگاري نظرشان را به موضوع جلب و در مراحل بعدي از قرارهاي پارك و سينما شروع كرده و پس از آن با ارتباط تلفني و جلب توجه فرد و همراهي در مراكز خريد و تفريحي به همراه ساير دوستانش و اطمينان از اين كه قصد ازدواج دارم، رضايتشان را براي ساير اعمالم برمي‌انگيختم.

پس از مدتي كه از ارتباطات نامشروعم مي‌گذشت با طرح اين كه قصد ازدواج با دختري را كه به سادگي به اين ارتباطات جنسي تن مي‌دهد، ندارم، دختر اغفال شده را رها مي‌كردم؛ بطوريكه حتي دختري جوان با رودررو كردن من با مادرش، قصد وادار كردن من به ازدواج را داشت؛ اما در مواجهه با اين مساله به راحتي با طرح اين كه من هيچ رابطه‌اي با دختر نداشته‌ام و حالا هم قصد ازدواج ندارم، او را رها كردم و او نيز نتوانست منكر ادعاهاي من در مقابل اعضاي خانواده‌اش شود.

آموزش نديدن دختران در مواجهه با سوءاستفاده شكارچيان، كشيده شدن به وادي تباهي است

سردار عليپور، رييس پليس امنيت تهران نيز در گفت‌وگو با ايسنا، با تاكيد بر برخورد جدي پليس با مظاهر ناامني اخلاقي اظهار كرد: اگر در مواجهه با اين مفاسد اخلاقي، كاري صورت نگيرد، منجر به آن مي‌شود كه مردان خياباني براي ارتكاب جرايم جنسي، حتي از قانون هم هراس نداشته و بدين ترتيب، در مقابل چشمان اجتماع، ناموس افراد را اغفال كنند.

وي با تاكيد بر اين كه در اين حادثه، هيچ يك از دختران اغفال شده از افراد شهرستاني، نبوده‌اند و همه آنها از اعضاي خانواده‌هاي عادي بوده‌اند، تصريح كرد: عدم نظارت خانواده‌ها بر رفتار دختران جوانشان و آموزش نديدن اين دختران در برخورد با چنين مسايلي، آنها را به وادي تباهي كشانده است؛ در حاليكه چنانچه از آغاز اين حوادث ، دختران جوان با خانواده‌هايشان روابطي دوستانه داشتند، طرح اين موضوعات در فضاي آرامش و به دور از عصبانيت و پرخاشگري و رفتارهاي خشن، مي‌توانست منجر به جلوگيري از وقوع اين حوادث شود.

اغلب دختران اغفال شده از وجود دوربين فيلمبرداري در خانه‌هاي فساد اطلاعي ندارند

رييس پليس امنيت تهران افزود: اغلب سوء استفاده‌كنندگان در حالي با پيشنهادات اغفال‌كننده شكارچيان، وارد منازل فساد مي‌شوند كه نمي‌دانند دوربين فيلمبرداري در محل‌هاي مخفي انتظار آنها را مي‌كشد؛ از اين رو به خيال ازدواج و اطمينان به قول و قرارهاي واهي، تن به اعمالي مي‌دهند كه عاقبتش تباهي و بي‌سرانجامي است.

شكارچيان، قربانيان را براي تن دادن به اعمال مجرمانه با وحشت مواجه مي‌كنند

وي به دختران جوان هشدار داد: شكارچيان، بلافاصله با اولين ارتباط جنسي و تهيه فيلمهاي مستهجن، با طرح اين كه قصد مونتاژ فيلم را دارند، قربانيان را با چنان وحشتي مواجه مي‌كنند كه در اثر آن، فرد اغفال شده، تن به جرم ديگري دهد؛ در حاليكه اين افراد بايد هر زمان كه پي به نيات پليد مجرمان بردند، با در ميان گذاشتن موضوع با خانواده‌ها، جلو اقدامات بعدي سوءاستفاده‌كنندگان بي‌رحم را بگيرند.

پليس محرم اطلاعات است

وي با اطمينان به اين كه هر نوع اطلاعاتي در نزد ماموران پليس امنيت به شكل طبقه‌بندي شده، محرمانه باقي مي‌ماند، افزود: پليس صرفا به دنبال دستگيري مجرمان و جلوگيري از تكرار جرم است. از اين رو افرادي كه طعمه مردان خياباني شده‌اند، بايد به اين نكته توجه كنند كه احقاق حق آنها و امنيت جامعه مستلزم شناسايي مجرمان است و همكاري با پليس بهترين گزينه پيش روي افراد گرفتار شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha