• شنبه / ۱۴ آبان ۱۳۸۴ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: استان ها
  • کد خبر: 8408-06204
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار جديد كرمانشاه همچنان معرفي نشده است فلاحت‌پيشه: با توجه به فصل پيش‌نويس بودجه، دولت بايد هر چه سريع‌تر استاندار كرمانشاه را معرفي كند

در حالي که هفته گذشته تعدادي از نمايندگان استان كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي از نهايي شدن بحث انتخاب استاندار و نظر مثبت دولت در مورد گزينه‌ي معرفي شده از سوي مجمع نمايندگان خبر دادند اما همچنان استاندار جديد كرمانشاه معرفي نشده است.

نماينده‌ي مردم اسلام‌آباد غرب، در اين خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: اين احساس وجود دارد که مقاومت‌هايي در دولت براي گزينه‌ي مورد نظر مجمع نمانيدگان وجود دارد و طولاني شدن اين روند علي‌رغم تاکيدات موجود در تسريع مشخص شدن مدير اجرايي استان، نشان‌دهنده‌ي اين واقعيت است که هنوز دولت به نتيجه‌ي لازم در اين مورد نرسيده است.

حشمت‌الله فلاحت‌پيشه، انتصاب استاندار و مديران را حق دولت دانست و افزود: در اين راستا اگر دولت نظر مشورتي نمايندگان را قبول کند، در واقع نمايندگان مردم را در پاسخگويي شريک خود کرده است.

اين عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، با تاکيد بر لزوم تسريع در معرفي استاندار کرمانشاه، گفت: دولت بايد هر چه سريع‌تر يا از ميان گزينه‌هاي پيشنهادي مجمع نمايندگان و يا از افراد مورد نظر خود فردي را انتخاب و يا استاندار فعلي را ابقاء کند. چرا که تعلل در اين معرفي لطمات جدي و جبران‌ناپذيري با توجه به فصل پيش‌نويس بودجه، به استان وارد خواهد کرد.

فلاحت‌پيشه، با ضروري دانستن حضور استاندار در جلسات مشترک با نمايندگان در خصوص بودجه، تصريح کرد: فقدان اين ارتباط به ضرر استان خواهد شد و اين در شان دولتي که صداقت را يکي از شعارهاي اصلي خود اعلام کرده، نيست و مجمع نمايندگان کرمانشاه انتظار دارد با برخورد صادقانه‌ي دولت هر چه سريع‌تر تکليف استاندار کرمانشاه مشخص شود.

گفتني است، در طول هفته‌هاي گذشته چند تن از نمايندگان استان در اظهارات خود از انجام رايزني‌هاي مختلف و نهايي شدن اين بحث و معرفي قريب‌الوقوع استاندار کرمانشاه خبر داده بودند که هيچ يک از اين موارد تا کنون عملي نشده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha