• یکشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۸۴ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 8402-01446

تـهــران گـرمـتـر مـي‌شـود

تـهــران گـرمـتـر مـي‌شـود

سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: آخرين نقشه‌هاي پيش‌يابي عددي بيانگر استقرار جريانهاي پايدار لايه مياني جو روي كشور است كه با تقويت ساماانه كم‌فشار در سطح زمين همراهي مي‌شود.

به گزارش سرويس «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با نزديك شدن ناوه سطوح فوقاني به حاشيه غربي كشور همراهي آن با كم‌فشار سطح زمين بتدريج از فردا بعدازظهر و شب و از سمت غرب افزايش ابر و از روز سه‌شنبه بارندگي آغاز خواهد شد.

عملكرد اين سامانه تا روز پنجشنبه در اغلب نقاط نيمه غربي و شمالي كشور ادامه خواهد داشت و شدت فعاليت آن روز چهارشنبه در استانهاي غربي كشور خواهد بود.

بر اين اساس طي 24 ساعت آينده آسمان استانهاي آذربايجان شرقي و غربي، كردستان، كرمانشاه، همدان و زنجان كمي تا نيمه‌ابري در برخي نقاط همراه با افزايش ابر و رگبار و رعد و برق پراكنده با وزش باد كه از اواخر وقت بر شدت بارش افزوده مي‌شود، آسمان استانهاي ايلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختياري، كهگيلويه و بويراحمد و شمال فارس صاف تا قسمتي ابري از اواخر وقت با افزايش ابر و در استانهاي ايلام و خوزستان همراه با رگبار و رعد و برق پراكنده و آسمان استانهاي اردبيل و گيلان كمي تا نيمه‌ابري و آسمان استانهاي سيستان و بلوچستان، هرمزگان، كرمان و جزاير جنوبي كشور از جمله ابوموسي، تنب بزرگ و كوچك صاف در برخي نقاط همراه با وزش باد در استان هرمزگان و جزاير جنوبي كشور همراه با غبار محلي و مه صبحگاهي خواهد بود.

به گزارش ايسنا، سازمان هواشناسي كشور طي روز دوشنبه آسمان استانهاي قزوين، قم و تهران را صاف تا قسمتي ابري اواخر وقت افزايش ابر پيش‌بيني كرد كه حداكثر دماي تهران در اين روز با 2 درجه افزايش به 33 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha